skip to Main Content
+31 (0)85-0471026 info@dns-solutions.nl

Klanttevredenheidsonderzoek

klanttevredenheidsonderzoek

Voor een bedrijf of organisatie zijn klanten belangrijk. Daarom is de tevredenheid van klanten een belangrijke maatstaf voor de kwaliteit van de organisatie. Inzicht in de klanttevredenheid kan eenvoudig worden omgezet in concrete verbeteringen van de dagelijkse dienstverlening. Ook kan het helpen om de kwaliteit te bewaken en zwakke punten aan te pakken.

Zodra we bij DNS Solutions een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren voor u kunnen enkele onderwerpen zijn:

  • Waardering van producten of diensten.
  • Prijs-kwaliteitverhouding van producten of diensten.
  • Communicatie vanuit het bedrijf.
  • De geleverde service.

Zodra wij het onderzoek hebben afgerond zullen wij een rapport uitwerken waarin u cijfers en conclusies in kan terugvinden, maar ook aanbevelingen. Deze aanbevelingen kunnen u gaan helpen in de toekomst om de klanttevredenheid te verhogen.

Kijk ook eens bij onze andere diensten.

Doe nu Slim

Back To Top