skip to Main Content
+31 (0)85-0471026 info@dns-solutions.nl

Telefonische Overflow

Wat doen wij: DNS Solutions ondersteund ondernemingen in hun telefonisch klantcontact. Wij bieden u de mogelijkheid om uw huidige telefonisten te laten ondersteunen door ons. Dit doen wij door de overflow op te pakken. Daarnaast bieden wij ondernemingen ook de mogelijkheid om het complete telefonisch contact te laten overnemen. Wij zullen ervoor zorgen dat al uw binnenkomend telefoonverkeer wordt beantwoord en eventueel wanneer nodig is wij dit naar de juiste persoon binnen de organisatie leiden.

Voordelen van Telefonische Overflow

–              Door gebruik te maken van DNS Solutions is er altijd iemand aanwezig die uw telefoontjes kan opnemen. Hierdoor zijn er geen lange wachtrijen en kan elke potentiële klant zo snel en zo professioneel mogelijk geholpen worden.

–              DNS Solutions regelt het zo dat u zich geen druk meer hoeft te maken om uw klantenservice. Hierdoor bespaart u veel tijd die u weer in uw eigen onderneming kunt stoppen.

–              Als je uw telefonisch contact gaat uitbesteden kan jij je openingstijden verruimen zonder hier extra personeel op in te zetten. Dit is vaak een aangename verrassing voor de klant.

–              Bij DNS Solutions snappen we als geen andere hoe belangrijk het is om de kosten van klantcontacten zo laag mogelijk te houden. Daarom hebben wij onze prijzen zo scherp mogelijk gehouden, zonder enige onverwachtse extra kosten.

–              Door gebruik te maken van DNS Solutions mist u nooit meer iets en kunt u efficiënter met uw kostbare tijd om gaan. Wij versturen namelijk meteen de gespreksdetails per mail en/of WhatsApp.

Tarieven:

Onze tarieven zijn zo scherp mogelijk geprijsd. U betaalt een vast bedrag per maand op basis van het gewenste pakket. Boven op dit vaste bedrag komt nog een bedrag per gesprek. Deze verschillen ook nog per gewenst pakket. Bij DNS Solutions hoeft u zich geen zorgen te maken voor extra kosten, want bij ons weet u waar u voor betaalt. Wij rekenen hetzelfde bedrag per gesprek, ongeacht of het gesprek nou 60 seconden duurt of 10 minuten.

Wij rekenen altijd voor u uit welk pakket het voordeligste is voor het aantal calls dat u afgenomen heeft. Mocht u voorkeur hebben voor een ander pakket i.v.m. de opzegtermijnen kunt u dit altijd bij ons aangeven zodat wij een op maat gemaakte offerte kunnen toesturen.

FAST Telefonische Overflow

Het FAST pakket is met name bedoeld voor startende ondernemers of als tijdelijke oplossing. De tarieven liggen iets hoger dan bij de andere pakketten maar de servicekosten liggen wat lager. Dit pakket is overigens dagelijks opzegbaar. Ideaal als tijdelijke oplossing of wanneer je niet erg veel telefoontjes verwacht.

FLEXIBLE Telefonische Overflow

Het FLEXIBLE pakket is het tweede pakket van DNS Soluions Hierin zijn de servicekosten per maand iets hoger, maar liggen de tarieven per call lager. Dit pakket is maandelijks opzegbaar, waardoor u flexibel bent in uw keuze.

FRIENDLY Telefonische Overflow

Wanneer u er zeker van bent dat u veel inbound verkeer heeft en over de 200 calls per maand gaat is ons voordeligste pakket het FRIENDLY pakket. Door de 3 inbound lijnen die u erbij krijgt liggen de servicekosten wat hoger dan de andere pakketten, maar bent u ervan verzekerd dat u geen lange wachttijden hebt.

Indien wij zien dat u meer calls heeft dan gepland, zullen wij u automatisch omzetten naar het voordeligste pakket. Zodra u in het FAST pakket zit en meer dan 100 calls per maand heeft, zullen wij u overzetten naar het FLEXIBLE pakket. Wanneer u in het FLEXIBLE pakket zit en u meer dan 200 calls per maand hebt, zullen wij u omzetten naar het FRIENDLY pakket.

Mogelijkheden:

Terugkoppeling van de gesprekken per mail of Whatsapp

Naar aanleiding van elk gesprek sturen wij terugkoppeling per mail met de details, dit kan eventueel ook per Whatsapp, wat u hier extra voor betaald hangt af van het pakket dat u afneemt. De communicatie per mail zit altijd inbegrepen in de standaard prijs.

Doorverbinding van het gesprek

Het is ook mogelijk om het gesprek gelijk door te schakelen naar de juiste persoon zodat u belangrijke klanten of specifieke telefoontjes zelf te woord kunt staan.

Voicelog via FTP

Wanneer u graag de exacte gesprekken zou terug willen luisteren kunt u van elk gesprek ook de voicelog ontvangen. Alle gesprekken worden bij ons opgenomen om onze eigen telefonisten te trainen en ook een open samenwerking aan te gaan.

Eigen telefoonnummer

Eventueel kunt u voor verschillende doeleinden of verschillende vestigingen ook meerdere telefoonnummers afnemen. Zo weten wij gelijk waar de klant voor belt en kunnen wij de klant ook sneller helpen.

Extra inbound lijn

Afhankelijk van het pakket dat u afneemt, worden er een aantal inbound lijnen beschikbaar gesteld, dit houd in hoeveel personen er tegelijk naar uw telefoonnummer kunnen bellen. Het is mogelijk om hier zelf nog extra lijnen aan toe te voegen om wachttijden korter te maken. Wij zullen dit ook naar u communiceren wanneer wij merken dat dit allicht nodig is.

Eigen IVR

Het is mogelijk om te kiezen voor een persoonlijke IVR. Een IVR zorgt ervoor dat uw klanten worden verwelkomt met uw persoonlijke welkomstbericht en daarna door een goed keuzemenu op de juiste manier worden doorverbonden.  Dit zorgt voor tevreden klanten.

Mochten er specifieke wensen zijn die hier niet worden beschreven kunnen we altijd samen kijken voor een oplossing, u kunt hiervoor altijd contact met ons opnemen.

Back To Top